Програм плаћене обуке за саветника за клијенте за све студенте и дипломце Универзитета у Крагујевцу

 

Драги студенти и дипломци,

Opportunity banka a.d. Novi Sad расписала је конкурс за програм обуке за саветника за клијенте и са задовољством позива све заинтересоване кандидате да узму учешће на овом конкурсу и уколико буду одабрани, стекну драгоцено искуство у овој компанији.

• Предвиђено време трајање праксе: 3 месеца.

• Радно време сарадника продаје је од 8 до 16 часова (понедељак–петак).

• Место одржавања праксе: филијала OBS банке у Крагујевцу. У плану је отварање пословнице у Великој Плани која покрива територију Свилајнца, Жабара и Смедеревске Паланке. Постоји могућност рада и у отвореним пословницама у Пожаревцу, Тополи, Чачку и Новом Београду.

• Новчана накнада: у питању је плаћена пракса, и то: 25000 динара месечно, као и додатни варијабилни бонус од 1000 динара за сваки успешно реализован кредит преко сарадника продаје.

• Запослење: по завршетку обуке постоји могућност запослења као саветника за клијенте.

• Рок за пријаву: 15. јул.

• Потребно је да доставите CV и потврду/уверење са факултета на мејл: razvojkarijere@kg.ac.rs

 

Профил кандидата:

- Дипломци и студенти Универзитета у Крагујевцу млађи од 34 године;

- Изражене презентацијске и комуникационе вештине;

- Познавање потреба циљне групе (пољопривредници, предузетници и пензионери);

- Пожељно је познавање живота у руралним срединама;

- Обавезна је возачка дозвола Б категорије ради могућности посете клијената.

 

Opportunity banka a.d. Novi Sad део је међународне мреже банака и микрофинансијских организација “Opportunity International“ која је основана 1971. године у Чикагу и данас има преко 4 милиона клијената у 22 земље света. Opportunity banka (OBS) је микрофинансијска банка која обезбеђује кредите и друге финансијске услуге предузетницима, микро и малим предузећима, руралним домаћинствима и пољопривредним газдинствима у Републици Србији, као и другим клијентима који имају отежан приступ финансијским услугама.

Клијенти Opportunity банке су пољопривредници, предузетници и пензионери која имају отежан приступ финансијским средствима. Управо из тог разлога запослени иду до клијената, што њима штеди време и новац, пружају им подршку у виду савета и едукације – како могу што боље да искористе производе банке у циљу унапређења свог животног стандарда. Проласком кроз овај програм полазници ће имати могућност да стекну основна знања рада у банци, вештине продаје банкарских производа и контакта са клијентима.